♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

lørdag 23. januar 2010

Stor produksjon om dagen:)

Synes selv jeg er ganske effektiv om dagen!!!:) I dag fikk jeg tak i litt mer garn, så i morgen skal jeg få ferdig kjolen min:) Mangler bare å hekle rund halsen og ermene. Gleder meg veldig til den blir ferdig!!!:):) Tøflene til Hanna er strikket ferdig, men ikke tovet. Må tove dem en dag jeg kan prøve dem på noen som har litt mindre føtter enn meg..... Greit å forme dem litt før dem tørker. Bilde kommer så fort det er gjort:) Så i dag var jeg plutselig uten strikking!!! Er det mulig???? Ja faktisk!! Etter en tur på garnbutikken for å kjøpe mønster begynte jeg på denne kjolen:

Garnet fant jeg faktisk i garnlageret mitt!!! Jippi!!!! Herlig grønt Mor Aase ull garn. Strikker i str 1år. Artig med noe som ikke er så stort;)

Men vi får nå se hvor lang tid det tar, i kveld synes jeg at jeg har strikket mer bakover enn frammover.................:(

Ingen kommentarer: