♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

lørdag 15. mai 2010

Vårtur

I gårkveld tok jeg med kameraet når jeg og min kjære gikk oss en tur. Dennis var også med selvfølgelig;-) Det ble noen bilder, og nå har jeg lekt meg litt i Power Point med noen av dem:

Øverst til venstre sitter Dennis. Han er glad i å gå tur, men er mest interessert i alt som finnes i grøfta....noe vi på to ben synes er litt irriterende innimellom, men det går da framover.....etterhvert....

Øverst til høyre har vi Elgar;) Han har nok en veeeeldig stor familie som bor like i nærheten. Vi ser noen av dem rett som det er...

Huset på bildet ligger ett lite stykke oppi veien. Innimellom bolighus og trær, menge trær...., ligger dette gamle huset på et koselig tun. Her bor det en veldig gammel dame i sommerhalvåret. Vi har sett henne et par ganger i det siste, så nå er det VÅR!!!!

Badeballen måtte jeg bare ha bilde av, den lå der i krattet og lyste opp. Nå venter vi vel bare på sommer, sol og varme:)))

De nydelige blomstene i bakgrunn står nå og pynter ogg i i vase på stuebordet:)

Ingen kommentarer: