♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 29. august 2010

En liten forandring på kjøkkenet....

Før helgen vasket jeg litt på kjøkkenet, hengte opp en annen gardin og laget litt ny pynt. Koselig:) Her spiser vi middagen vår:) Gleder meg til jeg får ork til å male bord og stoler, alt skal bli hvitt!!! Men det er litt arbeid...... Denne kommoden er ett av mine neste maleprosjekt. Den skal også bli hvit!!!!!:)

Brettet har jeg malt selv, men er litt usikker på om det egentlig er ferdig.... Vi får se....;)Stearinlysene har jeg dekorert med bilder jeg fant på nettet. Blir flere sånne....Sanda er litt for rød, har lyst på beige, men det går det vel ann å gjøre noe med.

Kjøkkenet er av merket Sigdal, er fem år gammelt og jeg trives veldig godt med det:)

Sånn er det på kjøkkenet akkurat nå, med det skal skje ting her utover høsten:) Jeg skal jo prøve å få malt litt, også skal jeg pynte med mer stæsj og bilder. Bare vent å se;))))))

3 kommentarer:

gyldenkron sa...

For et flott kjøkken du har. Hva er det du skal male da? Skap eller vegger?

LisaM sa...

Takk for det:)
Jeg skal male bord, stoler og kommoden. Må bare bestemme meg for å begynne....;)

Hanne sa...

Kjempekoselig kjøkken!
Jeg har også maleprosjekter i kø, men fatter ikke hvordan jeg skal komme i gang...
Ønsker deg ei flott uke!
Pludrehanneklem