♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

fredag 20. august 2010

Tviholder på sommeren.....

Jeg er absolutt IKKE klar for høst og vinter enda, men har jo sett at det blir mørkt bare tidligere og tidligere på kvelden. Joda, det er koselig å sitte inne, fyre og tenne stearinlys- Og jeg gleder meg til å kjøre snøscooter til vinteren.
Men jeg vil så veldig gjerne at det skal være sommer en stund til, her er ett par bilder av blomstrene jeg har ute:)
Jeg har to slike urner på verandatrappa. Eføyene har stått der siden i mai, og blir bare finere og finere. Og så lange som de har blitt!!! Kommer til å klippe de litt og ta de inn i høst, må prøve å bevare de en stund til:) Den lilla mener jeg heter Asters (eller noe....) har aldri hatt den før, men den er veldig fin og holder seg godt:)
Georginene mine har blomstret så mye i sommer. Har en rød også. Jeg synes dette er en nydelig blomst. Denne er egentlig ganske liten, men veldig søt:)
Synes denne skålen med M var så dekorativ:) men nå er den tom........;)
Herlige farger altså:)

3 kommentarer:

ninabakke sa...

Fine skåler :)

Elizabet Stilig hjem sa...

Så flotte blomster du har ute. ja, høsten er i anmars nå, men vi har fremdeles mange fine dager igjen med sol, håper jeg.

Takk for koselig hilsen!
Klem Elizabet

Laila L S sa...

(Ligger litt etter med både å skrive på bloggen min og ikke minst med blogg-lesingen som du sikekrt skjønner...)
Fine blomster du har. Tror også den lilla heter Asters, og i så fall så er det en staude. Har noen som ligner i hagen min, men de kommer først litt senere på høsten.

Jeg lurer på om det er du selv som har strikket duken/brikken som skåla med M står på. Den ser så fin ut. Har strikket noen slike før i tiden, men ikke dette mønsteret tror jeg.