♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

onsdag 29. september 2010

Litt egen design.....

Dette pannebåndet har jeg faktisk "designet" selv:))))) Det er laget med tanke på at det skal matche noen votter jeg har strikket, men først ble dette til i en flott rødfarge:) Pannebåndet er strikket i Eskimo på pinne nr:8 Har planer om flere slike, ett hvit i første omgang som skal være ett sett sammen med disse vottene: Oppskriften til disse vottene fant jeg på Garnstudio, men jeg kuttet ut den kanten nederst fordi jeg synes de ble lange nok slik. Sammen med ett hvitt pannebånd blir dette ett fint sett å gi mamma til jul:) Hun har nemlig sett oppskriften på vottene en gang, og syntes de var fine. Ååååååå jeg gleder meg til jul!!!!!!!:)))))

1 kommentar:

Lunamon sa...

Heia, takk for hilsen i bloggen min. Fint pannebånd du har laget, sett med votter og pannebånd er en flott gave.