♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

torsdag 20. januar 2011

Januar i stua.....

Da januar kom og julepynta var ryddet vekk var jeg veeeldig ferdig med mørke farger, jeg ville ha mer lys. Så nå går det i hvitt og sølv i stua vår:) Slik ser det ut på sjenken...

Jeg ble veldig fornøyd med pyntingen denne gangen:)

Denne lysstaken/beholderen er fra Perfect Home, og har plass til 5 telys. Jeg synes denne er veldig stilig når du ser den fra riktig vinkel. Speilet gjør at det ser ut som det er maaaange lys innover. Den hvite duken har ei venninne heklet, jeg fikk den i julegave for noen år siden... Lampe som jeg har fått i gave av broren min og lysestaker i sølv med hvite lys selvfølgelig;) Nydelig effekt...

Denne står på en lite kommode ved døra til gangen.... Denne store telyskoppen kjøpte jeg på Nille i fjor høst. Tanken bak kjøpet var julegave. Men det var liksom ingen det passet å gi den til så den ble bare liggende der. Her en dag fant jeg den frem, og begynte å bruke den selv. Den er jo kjempe fin:)) Den er så stor at den rommer et stort telys. Se så nydelig lys:)))) Jeg har noen bilder til som jeg gjerne vil vise dere, men jeg synes innlegget er langt nok nå så de kommer i ett annet innlegg:)

3 kommentarer:

Britt sa...

Nydelig lysestake fra Perfect home. Det minnet meg om at jeg skal sjekke opp katalogen og få bestilt noe derfra jeg og!

Karin Dahl sa...

Først vil jeg takke for en overraskende og koselg award:)
Så fint du har pyntet etter at en har rensket huset for juleting og tang. Var veldig flott den telysholderen din. Passet godt inn der. Du har jo alltid vært flink til å pynte, og få det hjemmekoselig hos deg. Husker du var like flink til det i dine yngre dager også:)
Ønsker deg en flott helg, og lykke til etter opprasjonen:)
Clemzy Karin D

wigdis sa...

Så stemningsfulle og fine bilder. Skulle ønske jeg kunne ha masse lys også, men tør ikke pga kattene. De er jo overalt.

Lekkert var det iallfall.

Ha en flott helg.