♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 31. januar 2011

Levende lys....

Blir det brukt mye av hos oss:) Fikk lyst til å vise dere lysene jeg har på stuebordet akkurat nå...

Sølvfatet er fra Princess, kubbelysene har jeg kjøpt på Ikea og lyskoppene og pynten kommer fra Nille. Jeg synes jeg fikk riktig så fin pynt på bordet for en rimelig penge:) Er det ikke nydelig lys i disse......??

Nå skal jeg bruke resten av kvelden på strikking, og håper jeg kommer tilbake med et ferdig prosjekt snart:)

Har også planer om litt søm denne uka, så dere må bare følge med:)

2 kommentarer:

Britt sa...

Det var veldig stemningsfullt! Heldigvis er det fortsatt mørkt om kveldene så man kan tenne litt lys!

Ha en fin mandagskveld!

Klem

strikkedilla sa...

Masse stemning. Godt å kunne lyse opp den mørke tiden. Fint sjal under.