♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 13. februar 2011

♥Morsdagskort♥

Dette kortet sendte jeg i posten til moren min i annledning morsdagen. Og det ble visst godt mottatt☺

Blomster og perler gjør seg synes jeg.

♥Mamma et annet ord for kjærlighet♥

En liten kattepus i sølv til en kattevenn☺

Innsiden på kortet ser slik ut:

Dette kortet ble jeg veldig fornøyd med☺

Har i lang tid nå ikke hatt så veldig lyst til å lage kort, har følt meg lite kreativ. Men etter en liten shoppingrunde ble det straks morsommere. Dette var gøy☺

En riktig fin dag ønskes alle mødre☺

2 kommentarer:

Mariann S sa...

Ett nydelig morsdagskort :)

Karin Dahl sa...

Se her ja, så flott det ble:) Du er alltid flink til å dandere kortene dine og sette sammen de riktige fargene:) Tenker mor ble glad ja.
Jeg ble kjempeglad for det kortet jeg fikk av deg:) (det som ligger under her)
Fin lue du har heklet i flotte farger også:)
Ønsker deg en fin og kreativ uke:)
Clemzy Karin D