♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 21. mars 2011

Pakke i posten!!

I dag var det jammen pakke i posten, til meg fra en hemmelig venn.....☺ Morsomt!!!!☺ Pakken inneholdt 6 nøster Cortina i en flott rødfarge som kameraet desverre ikke greier å gjengi. Men fargen er veldig fin altså!!!☺ Sammen med garnet var det en oppskrift på tovede tøfler i flere størrelser og et lite, koselig brev. Tusen takk for en kjempefin pakke☺ Jeg vet ikke hvem avsenderen er enda, bare at hun bor i Bodø......

Slenger med et bilde av Marius genseren, bare for å vise at det går fremover, men veldig sakte. I helgen har jeg ikke strikket noe, og i kveld er jeg innmari sliten etter jobben så det har bare blitt et par omganger. Men det blir, det blir.......☺

Og som dere ser følger Lurven med .......

Med dette ønsker jeg dere en riktig fin uke!!

1 kommentar:

Britt sa...

Hihi, han legger seg ikke oppå strikketøyet da?
Kejkt med hemmelige venner og pakker i posten:)

Klem fra Britt