♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 5. juni 2011

Sommeren er her!!

Ja, nå er sommeren her!! Endelig!!!☺ Vi har hatt fire flotte sommerdager sammen, og er absolutt ikke klare for jobb i morgen, for vi vil ha flere sånne dager! Og det håper jeg da virkelig vi får også. Men nå må først disse flotte dagene fordøyes☺ I dag har jeg tatt noen bilder, og noen av de vil jeg gjerne vise dere:

Kafèsettet kjøpte jeg for flere år siden, og ja det skulle hatt litt stell... Været tærer på treverket... Men i år har jeg iallefall frisket opp med litt nytt stæsj☺

Lyskoppene, blomsten og duken kjøpte jeg på Plantasjen, og de herlige putene fant jeg på Jysk.

Gjett om jeg skal kjøpe flere puter, for slike MÅ jeg ha i den gamle slagbenken jeg har arvet!!! (Ja, den jeg ikke har malt enda.........., men det blir etterhvert og da skal dere få se☺)

Mr. Lurven var sånn passe interessert i å bli tatt bilde av i dag, men noen fikk jeg tatt. Han er så nydelig den pusen altså♥

Med disse bildene ønsker jeg dere en kjempefin uke☺

Også må jeg fortelle at jeg har heklet fire lapper i dag. Bilde av teppet kommer snart!!!

1 kommentar:

Britt sa...

Her har vi også hatt nydelig vær i dag, og pusene har kosa seg ute i sola, trengte det nå etter mange lange innedager...

Klem fra BRitt