♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

torsdag 26. april 2012

Enkel tunika til Emelie♥

Tante syntes det var på tide å strikke noe nytt til snuppa. Og etter et par timer fredag og lørdag ble denne til☺



Jeg strikket etter denne oppskriften:http://www.pickles.no/enkel-tunika/, men min ble da liksom så lang..... men det er egentlig helt greit. Akkurat nå, når den Emelie nede på leggen så hun kan bruke den lenge☺

 Jeg brukte en tråd Merino Extra Fine og en tråd Mandarin Petit, og pinne 5,5.




Tre søøøte Skilpadde-knapper ble det på denne kjole.

Og neste morgen kom dette bilde på mobilen min☺


Fiiiine go`jenta som har begynt å gå♥

Og nye prosjekter er allerede på pinnene.

I morgen reiser jeg til Bergen og skal strikke hele helga sammen med 80 herlige strikkedamer.
Gleder meg enormt!!!☺

Nå må jeg pakke. Vi ses!

2 kommentarer:

ASK sa...

Kjemepsøt kjole til Emelie!

Skal se etter deg, janei og wigdis på Gardermoen i morra :-)
Skal visst ta flyet før dere...

Synnøve sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Denne kjolen satt jo helt perfekt på, den kommer til å holde leeenge! Utrolig fin!