♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

mandag 6. august 2012

Nøstebarntunika

Endelig er den ferdig!!☺

Grunnen til at det har tatt så lang tid å få ferdig noe så enkelt er rett og slett at jeg har hatet den fra første stund.... Har du sett noe så jevnt, hullete og fælt??

Da lurer sikkert du på hvorfor jeg absolutt skulle strikke den, og da må jeg svare; fordi "alle andre" har gjort det.....*bittelittflau* men "alle andre" sine så jo så fine ut på nettet......

Jaja, jeg strikket og strikket, mens jeg gjentok inni meg det Jane alltid (!) sier: den blir såååå fin etter en vask!!!☺

Så her er den......:


........uvasket og pent sammenbrettet.......

Jeg lover dere actionbilder ganske snart! Men nå er klokka godt over midnatt og fotografen min sover, så det får bli en annen dag.

Men nå har dere iallefall sett den, den ble ferdig!! *pusterlettetut*

Og ja, Jane, jeg gleder meg faktisk til å vaske den og ta den i bruk☺

I morgen tror jeg jammen jeg skal vise dere noe jeg begynte på i går kveld, og avsluttet i kveld. Sånne prosjekter liker vi☺

Vi ses!


3 kommentarer:

Synnøve sa...

Jeg venter spent! Holder på med denne jeg også, og er veeeldig skeptisk til hele prosjektet, egentlig...

Siren sa...

Hehe, kjenner meg igjen i dette gitt! Halveis i en nøstebarngenser med nøstebarngarn rekte jeg opp alt sammen, og har faktisk kastet garnet. Veldig dramatisk:) Men denne ser jo ut til å ha blitt veldig fin dag - blir kjekt å se den i bruk også:)

Jane sa...

Svært å hemmelighetsfull du var da... Nå ble jeg veldig nysgjerrig, og kjenner at jeg gleder meg til neste oppdatering... :)

Altså, jeg blir litt nervøs jeg, men alt blir BEDRE etter en vask og formstrekk, det endrer ikke totalt karakter. En nøstebarntunika er fortsatt en nøstebarntunika liksom... *fniser* Men jeg er helt sikker på at du synes den er deilig i bruk, uansett hva du synes om hvordan den ser ut... :)

Og jeg kommer uansett til å synes at du er verdens søteste Lisa <3