♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

onsdag 30. oktober 2013

Hylleboks og stringlights

Da ble det hylleboks og stringlights her i huset også;)

Pompongene er fra Åhlens og Tretten

Jeg sliter med å ta bilde av sånne små lys, dette ble jo veeeldig lyst og uklart. Alternativet var blitz men da kommer ikke lysene frem i det hele tatt.

Lysene og boksen er fra KREMMERHUSET.
Jeg har "tapetsert" bakveggen med et ark jeg synes passer på kjøkkenet hos oss. Holder vist på å bli litt lyseblå....følg med....;)


Vase fra Nille
Ugle fra Kremmerhuset





















Disse to bildene liker jeg bedre. Her kommer farger og lys bedre frem.

Jeg digger den nye hylla mi! Og jeg digger stringlights! De går på batteri, så de kan plasseres overalt! Jeg har allerede kjøpt flere;)

Ønsker dere alle en finfin dag!

3 kommentarer:

Tante Constanse sa...

Åååå, sånne skal jeg jammen forsøke å få tak i for de var veldig fine! Jeg elsker å pynte opp med lys nå i mørketiden, stearinlys funker gull, men noen steder er det ikke så trygt så da er jo slike lys supert å bruke :)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

jeamomentsinlife sa...

Så fint!Elsket tapeten :) Og ugler er superkult :)

Ønsker deg en fin helg :)

Bente sa...

Å, så kult! Kjempefin hylle, og med den tapeten ble det innmari fint.
God helg videre! :)