♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

fredag 8. mai 2015

Hekler....

Nå er det lenge siden jeg har strikket ferdig noe. Ikke at jeg ikke strikker, men jeg strikker ikke så mye for tiden. Det er vår og diverse andre ting som må gjøres, både ute og inne. Nytt i år er drivhuset, så der har både jeg og "handymannen" hatt mer en nok å gjøre og enda er det noe igjen. Kanskje blir vi ferdige denne helgen.
Men jeg hekler litt om dagen, og snart har jeg nok vimpler til å lage en vimpelrekke.


Tenker denne blir fin å henge opp ute i drivhuset.
Grønnfargen er nydelig, skikkelig vårgrønn.
Garnet er bomullsgarn fra Søstrene Greene, kjempegodt å hekle meg.

Avslutter innlegget med å vise dere en liten hilsen jeg sendte en venninne som jeg ser altfor sjelden.


Et koselig kort med noen fine ord og en liten, søt brikke til å sette under kaffekoppen når hun koser seg med kaffe og strikking. Kanskje tenker hun på meg....😉

Vi ses!

2 kommentarer:

Mie sa...

Vimpler er koselig. Gleder meg til å se bilder av både den og drivhuset.

ASK sa...

For noen herlige vimpler, og perfekte farger til drivhuset :-)
Så koselig med kort og kaffebrikke til venninna di!