♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 26. juli 2015

Knappeskjerf.....igjen....

Pilotlua har fått selskap av et knappeskjerf og jeg synes dette ble et riktig så fint sett.
Nå er det bare å pakke det pent inn og legge det på vent til jul. Årets første julegave er ferdig!:)


Knappeskjerf er et raskt lite prosjekt, gjort på et par timer. Det er andre gang jeg strikker et og det blir sikkert flere;)


Denne gangen brukte jeg pinne 4,5 ettersom jeg synes det forrige ble ganske lite. Ja jeg strikker fast, veldig fast! Skjerfet er i str 6-12 år men jeg synes 3-6 virker mer riktig....Jaja, det gikk i alle fall drøye 30 gram garn. Ikke dårlig å få en pilotlue, et knappeskjerf og en rest på 13 gram ut av to nøster Merino Extra Fine:)


Fine elefantknapper også her♡

Årets første julegave er ferdig! Da er det bare resten igjen!:)

Vi ses!

2 kommentarer:

Berit sa...

Knappe skjerfet passet perfekt til lua, et nydelig sett :)
God sommer videre til deg!

Kirsti sa...

Kjempefint! Perfekt julegave! Min variant av knappeskjerfet ble også mye mindre enn størrelsen jeg strikket