♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

tirsdag 29. november 2016

Julegaver

Ja, det går i julegaver om dagen! Vil tro det er mange av oss;)
I helgen strikket jeg et par herrevotter.


De ble ganske store men med Perfect fra Sandnes, og pinne 3.5 gikk det fort likevel. Jeg brukte nesten 100 gram grått og en liten rest mørk grå. Og oppskriften er Selbuvotter uten mønster;) En julegave jeg håper vil varme hendene til en jeg er glad i.
Ettersom jeg var hos mamma i helgen fikk jeg jammen tatt et bilde med snø;) Vi har ikke fått noen julesnø enda.

Det blir stadig strikke pannebånd! Flere er solgt og noen skal pakkes inn i julepapir.
De sennepsgule har vært en favoritt i høst:)


Det er bare å henge i, flere julegaver skal strikkes ferdig og en barselgave må monteres. Også MÅ jeg få blokket det fine Løvlisjalet mitt!

Vi ses!

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Jeg er litt på etterskudd med å lese blogger, men prøver nå å komme ajour. Har ikke vært helt i form, men nå er jeg mye bedre, heldigvis. De fleste av oss er vel i gang med julegaver og andre forberedelser. Mente egentlig at det skulle bli kjøpegaver her i år, men nå på tampen er det både luer og pannebånd på gang. Ja, ja, det hører vel med. Koselig å holde på, men det bør helst ikke bli noe stress. Du er flink, ser jeg!

Ønsker deg ei riktig fin førjul!

Klem fra Ingunn

Huldr sa...

Fine gaver! Votter og pannebånd er jo supert som småstrikk før jul. Jeg har strikket et par gaver og holder på med gavesokker nå. Det beste er å kunne grave frem ferdigstrikkede gaver fra gavekassa, synes jeg! Kos deg med juleforberedelsene :)