♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 25. desember 2016

Heklet teppe til Mille

I dag er det 1.juledag og vi kan se tilbake på en julekveld med god mat, kos og fine gaver.
En av gavene fra meg i år var dette teppet, heklet til Mille på 3,5 år.


Her har jeg brukt både rester og nyinnkjøpte nøster, så jeg skal si det ble mange tråder å feste;)
Jeg glemte helt å veie det, men det er ca like stort som det jeg heklet i januar. Brukte Nepal og heklenål nr. 7 på dette også.


Storesøster, Emelie, på 5 år fikk dette teppet og hun hadde visst jublet høyt da hun pakket det opp. Etterpå ringte hun meg og takket opptil flere ganger. Det er koselig for tante det♡

Nå skal jeg strikke videre på genseren til meg selv.

Vi ses!

5 kommentarer:

Hanne sa...

For et nydelig teppe. Skjønner godt at den lille frøkenen ble fornøyd. Det er så herlig når de reagerer på den måten og det er tydelig at de liker det de får. <3 De små er så ærlige så da varmer det ekstra når reaksjonen er god.

Valdreshagenmin sa...

Nydelig teppe! Klart den lille frøkna ble kjempeglad for dette ja :-)
Og nå må jeg snart få rotet meg til å hekle et sånn teppe jeg også...
Fortsatt god jul :-)

Siddis back home sa...

Heldige liten prinsesse, det var et flott teppe!

LivM sa...

Det var et nydelig teppe du har heklet. Takk for titten og riktig godt nytt år!

Elisabeth sa...

Tepper er fine gaver, og dette hadde veldig fine farger også 😊