♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

onsdag 7. desember 2016

Løvsprett

Plutselig var vi godt igang med desember, selveste julemåneden! Det strikkes på julegaver og en barselgave om dagen, jeg har faktisk blitt"gammeltante" men det jeg skal vise frem i dag har faktisk vært ferdig en stund. Jeg er bare litt treg med denne bloggingen.

Jeg er stor fan av oppskriftene til @_strikkelisa_ på Instagram og har strikket to eksemplarer av Løvspretthalsen:


Den røde, fargen heter Rubinrød og er nyyydelig, er julegave mens den rosa er min♥ 
Et enkelt prosjekt som gir et flott resultat som er deilig å bruke. Skal ikke se bort fra at det kan bli flere slike senere.


Lyng er stadig en favorittfarge hos meg, og denne halsen er brukt masse!

Det går 80 gram Drops Air til en slik hals, og jeg brukt pinne nr 4 og 5.

Flere blogginnlegg kommer snart for jeg har mer å vise frem!

Vi ses!

1 kommentar:

Huldr sa...

Kjempefine halser i herlige farger! :)