♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

torsdag 29. desember 2016

Nøstebarndressen til lille Brage

Barselgaven til lille Brage ble denne Nøstebarndressen, Baby-kjekkaslue og Lillebrors vintersko.



Jeg har strikket flere Nøstebarndresser, bl.a, denne. Dressen til Brage er strikket av samme garn, Merino Extra Fine, og i samme størrelse, 0-6 mnd. Denne dressen kommer han til å kunne bruke lenge.




Jeg kjøpte litt ekstra garn slik at jeg fikk nok til å strikke en lue også. Valget falt på Baby-kjekkaslue fra Klompelompe. En skikkelig søt og litt småtøff lue!



Nå om dagen nistrikker jeg på Iskremgenseren min. Mangler bare en arm og bærestykket nå;)


Vi ses!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelig dress og kjempe søt lue. Har strikket en slik lue en gang jeg også, og den ble bare så skjønn å mottakeren. Spørs om jeg må strikke flere slike etter hvert. Du strikker så pent og jevnt altså, og for en imponerende produksjon du har. Ønsker deg et riktig godt nytt år og gleder meg til å følge bloggen din i det nye året også.

Bundingen sa...

Kjempefin barselgave! Håper alle vet å sette pris på slike fine gaver som det er brukt mye tid på!
Takk for følget dette året, og så får vi holde koken og blogge i 2017 også.

Godt nytt strikke-år!

Klem

Elisabeth sa...

Det var en veldig fin dress, perfekt barselgave 😊