♥Lisa`s verden♥

♥Lisa`s verden♥

søndag 22. januar 2017

Vognpynt med hjerter

Da det kom bestilling på vognpynt til Brage måtte jeg tenke meg litt om, ettersom jeg enda husker hvor mye jobb det var med denne. Men mamma`n til Brage hadde lyst på hjerter, så da sa jeg ja tvert! Det er jo mye enklere å hekle enn ugler. Og dette var rett og slett moro!


Jeg heklet tre hjerter og fire kuler i tre forskjellige blå/turkis farger. Synes også det gjorde seg med trekuler i mellom.


Garnet er Bomull Sport fra Gjestal og jeg har brukt heklenål nr. 4. Det gikk ikke så mye garn av hver farge, bare 14, 14 og 7 gram.



Oppskrift på hjerter fant jeg her og på kulene fant jeg her.


Dette synes jeg var et så koselig prosjekt at jeg hekler gjerne på bestilling, det er bare å ta kontakt på lisa.kveen@gmail.com. Du velger selvfølgelig farger selv.

Det ble ingen penger i sparekrukken av dette, men jeg har flere prosjekter på gang og putter stadig på penger;)

Vi ses!

5 kommentarer:

Huldr sa...

Kjempesøt!

LivM sa...

Å de var jo søte. Så flink du er med slikt småplukk. Det har jeg ikke tålmodighet til !!

Siddis back home sa...

Så flink du er, slikt blir for mye 'putl' for meg. Heldige mottaker!

Xhantippe sa...

Så flott vognpynt- misunner dere som er så flinke til å hekle.

Made by KKann sa...

Åhh - så knallfin - og lekre farger.